piątek, 28 lipca 2023

Czas relaksu

 Hej!

Nie wiem czy wiecie, ale mieszkam w górach, nie jakichś wielkich,
ale jednak ukochanych. Wielka Sowa to moje ulubione miejsce.
Za to urlop spędzam nad morzem i jestem w tej kwestii
bardzo monotematyczna: tylko Bałtyk i tylko Świnoujście.
Owszem, wyjeżdżam w inne miejsca, ale tu zawsze wracam.
(Jak nie co roku, to co dwa lata).
I w tym roku też byłam i oddawałam się mojemu ulubionemu
odpoczynkowi, czyli plażowaniu i czytaniu książek.
Przez 11 lipcowych dni nad morzem przeczytałam 8 książek.
I właśnie te chwile zatrzymałam w dzisiejszym wpisie do art journala
z użyciem naklejek od Scraplove.








Wpis posyłam na wyzwania:

Wyzwanie z moodboardem 7/2023 Scrapbooking Shop


Wyzwanie sierpniowe ScrapLove
BINGO

Wybrałam linię: Lato/Napis/Vintage


Wyzwanie lipcowe w grupie Scrapbooking-owy Świat
Letni chillout


Do miłego, Ania

2 komentarze:

  1. Very pretty art journal Ania and so appropriate, beautifully done! And wow, 8 books in 11 days... 😲
    Miłego dnia and have a miły weekend. 🩴
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania