piątek, 29 września 2023

Grudniownik

Witam serdecznie!

Robicie jakieś szczególne plany na grudzień? A może zatrzymujecie wspomnienia?
Mnie w tym roku zmotywowała kolekcja Christmas Tales do stworzenia grudniownika.
Zrobiłam go na sklejonych, craftowych bazach kartkowych. Wykorzystałam przede wszystkim
kwadraciki z arkusza 05, ale też elementy do wycinania i ścinki papierów.
Do tego stara książka, skrapki z wykrojników, resztki koronek, a na zapiski kawałki
postemplowanych papierów, które przeleżały w szufladzie kilka lat.
Dodałam jeszcze stemple i dużo śniegu za sprawą gessa.
Jest to moja inspiracja dla Craft Passion.




























Serdecznie pozdrawiam, Ania

2 komentarze:

  1. 😲 What a gorgeous creation you have here Ania! Looks like a lot of work...
    So beautiful how you gave each page its own appearance. Świetny and so lovely done! 🥰
    Miłego dnia and a miły weekend. 🌞
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania