środa, 20 września 2023

Urodzinowy exploding box

Witam serdecznie!

Eksplodujące pudełko to zawsze niespodzianka i miło takie dostać na każdą w zasadzie okazję.
Ja przygotowałam tym razem bardzo kobiece z koszykiem 3d pełnym kwiatów.
Znalazło się w nim też miejsce na życzenia oraz kieszonka na pieniężny prezent.
Jest to moja inspiracja dla Sklepiku Gosi i CraftUli.






Pudełko posyłam na wyzwanie #108 ScrapAndMe
Z napisem


oraz na wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Pastelowa jesień


Z pozdrowieniami, Ania


6 komentarzy:

  1. Świetny Ania! You made a wonderful exploding box with the beautiful designpaper and all the added gorgeous elements. Really lovely this... 🥰
    Wishing you a very nice evening.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny box! Uwielbiam takie kwieciste pudełka, a wykonanie - majstersztyk :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania