czwartek, 21 września 2023

Urodzinowy exploding box w jesiennej kolorystyce

Dzień dobry!

W mojej pracowni powstał jesienny exploding box urodzinowy
dla bliskiej mi osoby, więc w jego wykonanie
włożyłam dużo serca i mam nadzieję, że to widać.











Pudełko posyłam na wyzwania:

Wyzwanie Paper Heaven
Urodzinowy wrzesień

Znalazły się tu różne kolekcje papierów: Świąteczna girlanda i Dzikie z natury


Wyzwanie z moodboardem 9/2023 Scrapbooking Shop


Wyzwanie #136 Crafty Moly
Exploding box


Pozdrawiam, Ania

6 komentarzy:

  1. Wooow Ania, świetny! This is sooo gorgeous! The colors, your flowers and all the added details make this box so beautiful! And yes, you can see that your heart is in it, as well. Love it! 🥰
    Miłego dnia!
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kwiaty robią ogromną robotę, wspaniała praca!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny box Aniu ❤️ powodzenia w wyzwaniu, pozdrawiam Anita DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny box Aniu, podziwiam Twoje wspaniałe kwiaty i ogrom pracy z tym patchworkiem! Cudo! <3
    Bardzo Ci dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Heaven. :)

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania