wtorek, 5 września 2023

Lubię to

 Hej!

Lubicie czytać książki? Ja uwielbiam od zawsze i czytam wręcz nałogowo.
W tym roku przeczytałam 83 książki i końca nie widać :)
Najbardziej fascynujące są dla mnie powieści z historią w tle,
a w jaki gatunek najczęściej wybieracie?
No i nic nie stoi na przeszkodzie, żeby połączyć pasje,
dlatego właśnie powstał mój wpis do art journala.





Wpis posyłam na wyzwania:

Wyzwanie wrześniowe w grupie ARTJOURNAL 2023


Wyzwanie #63 Świata Pasji
Z książką za pan brat


Do miłego, Ania

4 komentarze:

  1. Very nicely made Ania, looks very pretty with the reading girl! I used to read a lot in the past but I can't find the time nowadays.
    Have a nice evening!
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. How nicely have you made this Ania, very pretty! I used to read a lot in the past, but nowadays I can't find the time for it..
    Wishing you a lovely evening.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania