piątek, 19 sierpnia 2022

Kartka urodzinowa w letnich kolorach

Witajcie

Kolekcja Summer Time jest idealna do letnich, pastelowych prac.
Postanowiłam więc ją wykorzystać do kartki urodzinowej. I jest to moja inspiracja dla Craft Passion.
Z papieru akwarelowego zrobiłam pasujące kolorystycznie kwiaty z wykrojników #13
i ułożyłam kompozycję wykorzystując listki róży i gałązki #12.
Dodałam serwetkę, wstążkę, troszkę cekinów, kulek i kuleczek,
a na koniec całość pochlapałam.






Kartka leci na wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
URODZINY


Pozdrawiam serdecznie, Ania


1 komentarz:

  1. Cudowne kwiaty i kolorki :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...