środa, 24 sierpnia 2022

Kartka z okazji chrztu

 Dzień dobry!

Pamiątka chrztu świętego w formie kartki to praca, którą
dziś chciałabym Wam pokazać. Powstała z papierów ScrapAndMe
z kolekcji Celebrations Rouge - nie są już dostępne, ale ja mam zapasy.
Z kolei kwiaty zrobiłam z wykrojników #8, #12 i #13 od Craft Passion.
Wykorzystałam też owalną serwetkę i tekturkę od Laserowe Love.





Pamiątkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #82 Miszmasza Papierowego
Dowolne z tekturką


Wyzwanie z grupie Blonscrap Team
Dziecko to uwidoczniona miłość


Miłego dnia, Ania


6 komentarzy:

  1. Bardzo urocza :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza jak zawsze! dzieki za udział w wyzwaniu sklepu miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama słodycz. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...