sobota, 20 sierpnia 2022

Wiejska miniaturka

 Cześć!

Jak Wam mija weekend? Bo ja się trochę pobawiłam w pracowni
i tak oto powstała wiejska miniaturka, czyli obrazek z ptactwem domowym
na niewielkiej, owalnej bazie hdf. Wykorzystałam resztki
papierów ScrapAndMe z kolekcji Sunflowers, a kwiaty
zrobiłam z wykrojnika #10 Craft Passion.





Pracę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #80 scrapkowo.pl
Zwierzakowo


oraz BINGO w grupie Cudna Paczka
moja linia to: ptactwo domowe/sizal/postrzępione


Ściskam, Ania


3 komentarze:

  1. Świetny pomysł😊 Fajna kolorystyka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu scrapkowo.pl Pozdrawiam DT Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, bardzo kolorowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...