wtorek, 9 sierpnia 2022

Urodzinowe życzenia

 Hej!

Kartka urodzinowa to zawsze miły dodatek do prezentu, a jeśli jeszcze jest kolorowa,
kwiatowa i po prostu przywodząca na myśl lato, to tym bardziej.
U mnie taka właśnie powstała z papierów ScrapAndMe z kolekcji Spring Purple
wraz z dodatkami do wycinania i gałązkami.
Użyłam też tekturki Eko-Deco, a kwiaty zrobiłam z wykrojnika #10 Craft Passion.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Urodziny


Wyzwanie #81 Miszmasza Papierowego
Kolorowe lato


Buziaki, Ania

4 komentarze:

  1. jak zawsze cudna propozycja! dzięki za udzial w wyzwaniu sklepu Miszmaszpapierowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie jej w tych fioletach. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu KLubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...