środa, 31 sierpnia 2022

Życie jest chwilą

Witam serdecznie!

Lato w pełni, więc przygotowałam iście letnią inspirację dla Sklepiku Gosi i CraftUli.
Czuć w niej jednak już przebłyski jesieni, ale tej pięknej, bo złotej.
Póki co, korzystajmy z promieni słońca, wszak życie jest chwilą.
Całą kompozycję przygotowałam na bazie hdf, oklejając ją papierami ScrapAndMe,
które postemplowałam korzystając z nowości CraftUli.
Dodałam potuszowane tekturki: dmuchawce i polne kwiaty,
kwiatową kompozycję ze stokrotek Craft Passion,
trochę dodatków a nawet nitki babiego lata z gazy.
I powstał sielski, wakacyjny obrazek.






Pracę posyłam na wyzwanie Art-Piaskownicy
TEMAT: babie lato


Wyzwanie #82 Miszmasza Papierowego
Dowolne z tekturką



Pozdrawiam ciepło, Ania

6 komentarzy:

  1. Super projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownica.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu napisz do mnie w sprawie odbioru nagrody w rozdawanie projektantek KTM. Czekam na info.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! I te kolory takie cudne :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie.Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejne cudności! dzieki za udział w wyzwaniu sklepu miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...