poniedziałek, 29 sierpnia 2022

Wakacyjne wspomnienia

Cześć!

Jak spędziliście wakacje? Nad morzem czy w górach? A może w zupełnie innym miejscu?
Ja jednak jestem team morze, więc wakacyjne wspomnienia uchwyciłam
w mixmediowym dekorze. Jest to moja inspiracja dla Sklepiku Gosi i Craft Uli.
Użyłam bazy hdf i morskich tekturek Craft Uli oraz papierów Craft O'Clock
z kolekcji Ocean Deep. A kwiaty powstały z wykrojnika #8 Craft Passion.






Pracę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #22 Craft4You
Moodboard

Ze sklepu użyłam pudru do embossingu


Wyzwanie #24 Paper Card
Wakacje, urlop, Podróże


Wyzwanie #95 ScrapAndMe
Wakacje

Serdecznie pozdrawiam, Ania


2 komentarze:

  1. Cudowna praca Aniu :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca. Powodzenia w wyzwaniu Paper Card. DT Syla

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...