sobota, 14 stycznia 2023

Dziewczęcy box na chrzest

 Dzień dobry!

Kolejna moja styczniowa praca to dziewczęcy exploding box,
który przygotowałam z okazji chrztu świętego.
Wykorzystałam papiery ScrapAndMe z kolekcji Celebrations
oraz wycinanki z kolekcji Little Cuties.
Znalazło się tu też kilka tekturek od Tekturkowa
(aniołek, napis, winorośl 1 i 2 oraz standbox).
A kwiaty zrobiłam ręcznie z wykrojnika #13 od Craft Passion.
Użyłam też ramki owalnej i kieszonki.






Box leci na wyzwania:

Wyzwanie #100 ScrapAndMe
Praca dowolna


Wyzwanie w grupie Scrapboking-owy Świat
Bingo

Moja linia to: Kwiatek/Tekturka/Koronka


Przesyłam serdeczności, Ania


2 komentarze:

  1. What a marvelous exploding card this is Ania, so very pretty!
    Have a nice weekend.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania