sobota, 21 stycznia 2023

Na księżycu

 Dzień dobry!

Tym razem mam do pokazania coś zupełnie innego, czyli home decor
z przesłaniem: Bądź sobą! Może dzięki temu i księżyc będzie do zdobycia?
W sensie przenośnym z całą pewnością, a dosłownie może i też?
Dekorację skomponowałam na bazie hdf od Tekturkowa i w kompozycji
umieściłam tekturki imitujące kliszę filmową.
Wykorzystałam papiery Craft O Clock z różnych kolekcji
w odcieniach brązu i beżu, dodałam kwiaty z wykrojników #13
od Craft Passion, resztki różnych koronek, mikrokulki i koraliki,
a także dodatki, które miałam pod ręką.






Księżyc leci na wyzwania:

Wyzwanie Zielonych Kotów
Złoto i blask


Wyzwanie #100 ScrapAndMe
Praca dowolna


Wyzwanie #129 Crafty Moly
Rok dobrych myśli


Buziaki, Ania

5 komentarzy:

  1. Very very wonderful creation you have made Ania, so very pretty this...
    Wishing you a lovely weekend.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe"

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania