niedziela, 29 stycznia 2023

Komunijny czekoladownik

Witam serdecznie!

U rękodzielników sezon komunijny zaczyna się bardzo szybko, do maja daleko,
ale prace już powstają. Moja pierwsza praca komunijna w tym roku to czekoladownik,
którego tematem przewodnim jest złoto. Dlatego użyłam papierów z kolekcji Cosy Cottage Gold.
A najważniejszym elementem pracy jest kielich z hostią, który przyozdobiłam kwiatami
ze złotym środkiem z perełką i gałązkami. W środku natomiast umieściłam kieszonkę.
I tym pudełkiem inspiruję na blogu Craft Passion.





Czekoladownik leci na wyzwanie Zielonych Kotów
Złoto i blask


Serdeczności, Ania

4 komentarze:

  1. Beautiful festive card Ania for this occasion. But also modest because of the colours you used.
    Have a nice sunday.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Kawowy wpis do art journala

 Hej! Wyobraźcie sobie, że w grupie Art Journal - to mnie interesuje cały czas coś się dzieje, a od czasu do czasu wymieniamy się wpisami. K...