niedziela, 15 stycznia 2023

Lekko i naturalnie z serduszkami

 Cześć!

Przy niedzieli będzie delikatnie, lekko i naturalnie.
Przygotowałam kartkę, która może być na każdą okazję,
wystarczy tylko dodać odpowiedni napis.
Może ślub, może walentynki?
Albo dla babci czy mamy?
Wykorzystałam papiery Lemon craft z kolekcji Waiting for you,
tekturki CraftUli i kwiaty #8 Craft Passion.
Dodałam sznurek, troszkę koronki i jutę na serduszkach.





Kartkę posyłam na wyzwanie #85 scrapkowo.pl
Moodboard


oraz wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Miłość niejedno ma imię


i wyzwanie na luty Kwiatu Dolnośląskiego
Powiedz kocham


Pozdrowienia, Ania


13 komentarzy:

  1. O Ania, how gorgeous this is, love it! 😍
    Have a nice sunday.
    Hugs, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca. Idealnie nawiązuje do moobordu. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu scrapkowo.pl Pozdrawiam DT Rękoczyn Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Aniu! Baaardzo Moodboardowa praca! Kwiatuszki w Twojej kompozycji pięknie wglądają. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu Scrapkowo.pl;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny efekt:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca. Jutowe serca są cudne. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Scrapkowo.pl. Pozdrawiam serdecznie. DT Evela

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza kartka. Piękne kwiaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Scrapkowo.pl. DT Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza kartka, delikatna i romantyczna i wszystko idealnie dopasowane :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naturalność tej kartki i te delikatne kolory zachwycają. Powodzenia w wyzwaniach. Joanna z KTM

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania