poniedziałek, 16 stycznia 2023

Exploding box z okazji chrztu świętego

 Witam serdecznie!

Bardzo lubię przygotowywać dziecięce prace, a tym razem przypadło mi w udziale
stworzenie eksplodującego pudełka na chrzest chłopca, którym inspiruję dla Sklepiku Gosi.
Bogactwo i różnorodność tekturek Craft Uli sprawiają, że komponowanie takiej pracy
to sama przyjemność. Użyłam: chrzcielnicy, gołębia, serca, liści i serwetki.
Wykorzystałam też wykrojników Craft Passion: kwiaty, serwetka kwadratowa, serwetka #5.
Oczywiście dodałam ręcznie robione kwiaty z papieru akwarelowego i sporo koronki,
a całość starałam się utrzymać w delikatnych kolorach za sprawą papierów Lemon Craft.





Do miłego, Ania

6 komentarzy:

Kawowy wpis do art journala

 Hej! Wyobraźcie sobie, że w grupie Art Journal - to mnie interesuje cały czas coś się dzieje, a od czasu do czasu wymieniamy się wpisami. K...