wtorek, 31 stycznia 2023

Żyj każdą chwilą

Witajcie!

Nowy Rok przed nami, przygotowałam więc kwiecistą kartkę z ważnym przesłaniem.
Można ją wręczyć na różne okazje, a moja powstała z okazji urodzin przyjaciółki.
Kartkę ozdobiłam tekturkami CraftUli (ramki oraz gałązki 1 i 2),
papierami Craft O’Clock z kolekcji Flower Fiesta, na które nałożyłam wzór przez maskę.
 Dodałam ręcznie robione kwiaty z wykrojników Craft Passion pokolorowane tuszami Distress.
Jeszcze trochę koronki, wstążkę i sznurek, a także wycięte listki i mikrokulki,
no i kartka gotowa.







Kartkę posyłam na wyzwanie #88 Miszmasza Papierowego
Uroczystość



Pozdrawiam serdecznie, Ania

5 komentarzy:

  1. This is a very wonderful composition on your creation again Ania. Beautiful colours you used, love it! 🥰
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie i bardzo romantycznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kompozycja. Dziękuję za udział z wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania