poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Kartka z ręcznie robionymi kwiatami

Dzień dobry!


Och, jak ja lubię szaleństwo na kartkach!
Tak więc poszalałam z papierami UHK Gallery Bananarama
inspirując na blogu ArtBrawurki.
Kwiaty na kartce są ręcznie robione,
wykorzystałam wykrojniki Craft Passion kwiaty nr 2 i gałązki nr 4.
A prawdziwym szaleństwem są tu chlapania.
Zrobiłam je kilkoma kolorami farb akrylowych, ale najpierw lekko je rozwodniłam.
Jestem ciekawa czy podoba Wam się taki artystyczny bałagan?








kupuję oryginalne wykrojniki :)

A kartkę posyłam na wyzwanie Art-Piaskownicy


A także na wyzwanie #46 DIY



Do miłego, Ania

16 komentarzy:

  1. Bardzo optymistycznie nastraja to Twoje szaleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jak szalejesz 😁 śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakaż piękna jest Aniu, magia! Takie cudne kolorki i wszystko takie piękne, nie mogę się napatrzeć! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i przesyłam serdeczności 🧡💛🧡💛🧡

      Usuń
  4. Aniu, jak zawsze kolory piękne! Oj potrafisz się nimi bawić 🧡

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie da się ukryć że bardzo energetyczna kartka. Jak sok pomarańczowy w upalny letni dzień. Super interpretacja palety barw:). Dziekuję za udział w wyzwaniu DIY DT Barbetka

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, soczysta i energetyczna kartka! Świetna kolorystyka. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale energetyczna!Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. DT DIY Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna kartka.
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widać w tym szaleństwie jest metoda na przepiękne kartki. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w naszym wyzwaniu DT DIY Bogumiła

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...