poniedziałek, 12 sierpnia 2019

O jak Okno

Hej!

Dzisiejszym postem zapraszam Was na najnowsze wyzwanie
Kartkowego ABC - O jak Okno.
Moje okno to tekturka od Anemone.
Z kolei papiery to Dom róż od Lemon Craft,
ale jeszcze stara wersja.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #57 Cherry Craft

Ze sklepu Cherry Craft użyłam: kulki żółte i sweethearty.


Wyzwanie #47 od A do Zet

Ze sklepu Od A do Zet użyłam: kwiaty wiśni, papiery, dodatki.



Wyzwanie #44 Scrapkowo.pl

Ze sklepu scrapkowo.pl użyłam: gesso, napisy.


Do miłego, Ania


16 komentarzy:

  1. Wspaniała, tak cudnie ukwiecona! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podoba, bo miałam problem jak ugryźć temat parapetówki 😁

      Usuń
  2. Anulka, piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aneczko, Ty wiesz, że Twoje prace zawsze mnie zachwycają:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, bogata praca! Dziękuję za udział w owadzim wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. CUUUDOWNA:)! Dziękuję za udział w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała praca,istne cudo, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł - pięknie wyszło :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...