wtorek, 13 sierpnia 2019

Z quillingowymi kwiatami

Dzień dobry!

Dzisiejszą inspiracją dla ArtBrawurki chciałabym Wam przypomnieć,
że swoją przygodę z rękodziełem zaczynałam od quillingu.
Uświadomiłam sobie, że igły i grzebienia oraz cienkich pasków papieru nie miałam w rękach od roku.
A do sięgnięcia po nie zmotywowała mnie Aga swoim konkursem.
Z ogromną przyjemnością spędziłam więc parę chwil z quillingiem i ukręciłam kwiatki,
które wkomponowałam do bardzo delikatnej pamiątki chrztu świętego dla chłopca.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba i może częściej będę wracać „do korzeni”?






I oczywiście posyłam kartkę na konkurs na blogu Wstążką i papierem


A także na wyzwanie 2 na blogu Kreatywna Pracownia LOVE HANDMADE


DIY - Inspiracje
Motyw - Kwiaty



Ślę pozdrowienia, Ania

18 komentarzy:

  1. Kartka oczywiście cudna. Bardzo dziękuję że chcesz bawić się wraz ze mną <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka z prześlicznymi kwiatkami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, a qullingowe kwiatki rewelacyjne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle Aniu czarujesz... przepięknie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę 😃 A Ty mnie niesamowicie motywujesz 😊 bardzo, bardzo dziękuję ❤

      Usuń
  5. Śliczna kartka Aniu :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni Love Handmade
    DT Olga Trzcińska

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu śliczna :)
    <3 Dzięki za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna praca a kwiaty są piękne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! I podziwiam quillingowe kwiaty!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite te quillingowe kwiatuszki. Dziękuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-KWIATY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kartka :) Dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...