sobota, 17 sierpnia 2019

Nadmorskie wspomnienia

Hejka!


Wakacje nieubłaganie zbliżają się do końca,
a dla mnie to był szalony czas – wesele za weselem…
Jednak udało się na trochę wyjechać nad morze.
Uwielbiam Bałtyk i jestem monotematyczna,
z wszystkich miejsc na świecie najlepiej odpoczywam w Świnoujściu,
uwierzycie, że praktycznie co roku w tym samym miejscu?
Choć co roku mówimy sobie, że to już ostatni raz – ha ha.
I postanowiłam zatrzymać trochę nadmorskich wspomnień i bałtyckiego uroku,
więc zmediowałam sobie pamiątkę. Użyłam do tego… podstawki korkowej pod garnki.
W ruch poszły: czarne gesso, farby metaliczne, woski, maska i pasta modelująca,
całe tony gel medium, muszelki i różne śmieci, kulki i proszek 3d oraz różnej wielkości mikrokulki.
Kropką nad i jest buteleczka, w której nie ma piasku, ale złote mikrokulki, które trochę go przypominają.
Z urlopu przywiozłam cały słój muszelek, ale piasku jakoś nie
(oprócz oczywiście tego, który wciąż pałęta się po walizce).







Pracę posyłam na wyzwanie #35 Sklepiku Gosi


a także na wyzwanie 7/2019 TricksArt


oraz na wyzwanie #1 w grupie na FB
Kreatywny świat naszych pasji


Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie, Ania

12 komentarzy:

  1. Oooooo poszalałaś. A wyszło rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pamiątka:) Ja także co roku jeżdżę w to samo miejsce nad Bałtykiem - hihi, mamy wiele wspólnego Aneczko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak fajnie, a ja myślałam, że jakaś dziwna jestem 🤣🤣🤣

      Usuń
  3. Wspaniała morska praca, cudeńko wielkie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu piękne, morskie wspomnienia :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArtu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super mediowa praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna mediowa praca.Dziekuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Dżastii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie zmediowana praca!
    Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia - Kasia - DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...