wtorek, 6 sierpnia 2019

Ślubny exploding box z tortem

Witam serdecznie!

Na dzisiejszą inspirację dla Filigranek przygotowałam ślubny exploding box z tortem,
który w tej odsłonie jest mocno kwiatowy.
Trochę zaszalałam z filigrankowymi tekturkami
i każdą ściankę ozdobiłam miłosnym akcentem,
a na wieczku pojawił się tekturowy napis.
Natomiast papiery to Grow old with me od Lemon Craft.
Jak widzicie, jest to pudełko w stylu vintage,
dlatego użyłam sporo tuszu i do papierów, i do tekturek.
Wybaczcie mi pewne niedociągnięcia, bo...
to jest mój pierwszy w życiu box :)
A został zrobiony dla bardzo specjalnej Młodej Pary
i mogę dać upust swej radości i pochwalić się,
że zostałam teściową.








Pudełko posyłam na wyzwanie Art-Piaskownicy


Do miłego, Ania

10 komentarzy:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...