czwartek, 22 sierpnia 2019

W lawendowym ogrodzie

Dzień dobry!


Dziś chciałabym Was zaprosić do lawendowego ogrodu.
Na inspirację dla ArtBrawurki przygotowałam kartkę okolicznościową
z wiankiem, na którą sfrunęły motyle.
Użyłam papierów Craft o’clock z kolekcji Lavender Hills,
całego mnóstwa kwiatów, ryżyków, a także kulek i proszku 3d oraz mikrokulek. 
Z kolei motyle odcisnęłam z masy plastycznej. 
Wszystko rozbieliłam białym gessem i troszkę chlapnęłam białym splashem. 
Myślę, że przyjemnie jest w takim lawendowym ogrodzie.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #44 scrapkowo.pl


Wyzwanie #22 Craft o'clock


DIY INSPIRACJE





Do następnego razu, Ania




12 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka <3 twoje mediowe wianki na kartkach za każdym razem robią na mnie ogromne wrażenie, ale ten urzekł mnie niezmiernie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest Aniu, no cudowna! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny wianek;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu no cudnie, nic dodać nic ująć :) Dziękuję za udział w owadzim wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłedna praca:)! Dziękuję za udział w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam twoje wianki <3, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca :) Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie - DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka :) Dziękuję za udział w INSPIRACJACH. DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...