poniedziałek, 21 grudnia 2020

Bombka z Mikołajem

Witam!

Święta za pasem, pewnie choinka już ubrana.
A ja przychodzę jeszcze z bombką trochę w stylu vintage.
Znalazł się na niej Mikołaj wycięty z papierów Craft O’Clock This Miracle Night.
Jest też sporo złota, a to za sprawą wosków, farb i mikrokulek.
I tą bombką inspiruję na blogu Art Brawurki.






Bombka bierze udział w wyzwaniach:

Wyzwanie grudniowe w Szufladzie
Mikołaje


Wyzwanie #5 Paper Card
Świątecznie


Wyzwanie nr 91 scrapek.pl




Życzę wszystkim Wesołych Świąt!

Ania

13 komentarzy:

  1. Choć złoto nie jest moją kolorystyką, praca mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  2. super bombeczka Aniu, niby nie przepadam za złotem, bardziej wolę srebro, ale bombeczka mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę 😀 ja też wolę srebro, ale na świątecznych pracach złoto mi się podoba 😉

      Usuń
  3. Cudowna, złota praca. Będzie śliczną ozdobą, dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna praca z mojej ulubionej tegorocznej kolekcji świątecznej Aniu :). Dzięki, ze bawisz się z nami! Ola z DT Paper Card

    OdpowiedzUsuń
  5. Złota i pachnąca - super! Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu sklepu Paper Card - DT Origata

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna bombeczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bombeczka! Uwielbiam połączenie brązu i złota ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ozdobiona bombeczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...