czwartek, 3 grudnia 2020

Zimowa bombka

 Cześć!

Długie wieczory sprzyjają twórczym działaniom.
U mnie powstała zimowa bombka na bazie hdf od CraftUli.
Użyłam maski Agaterii, do tego wykrojniki Craft&You,
sporo brokatu i pasty śniegowej.
Kompozycja kwiatowa została wycięta z papierów UHK Gallery
z kolekcji Diamonds.
Bombka na choinkę jak znalazł...






Bombkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie kreatywne #4 Craft&You
Ozdoby świąteczne
Użyte wykrojniki: kwiaty i gałązki oraz listki


Wyzwanie #30 na blogu kreatywnym Świata Pasji
Biały puch
ze sklepu użyłam: pasta śniegowa, szablon.
#wyzwanieswiatpasji


Tak mnie natchnęło, bo u mnie i śnieg, i mróz, a u Was?

Ania

12 komentarzy:

  1. piękna biała, uwielbiam biel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, elegancka i bajeczna :)I jak pięknie się błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ładnie w tej bieli. Szyszeczki śliczne, fajne kontrastują z monochromatycznością tej pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już mam zamówienie na choinkę w podobnej odsłonie 😄

      Usuń
  4. Ogromnie podoba mi się ta praca - moc listków mnie urzekła. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! Jakbym naprawdę zanurzyła się w białym puchu =)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji.
    Domi

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas nie ma mrozu, ale dzięki tej pracy zrobiło się bardzo zimowo i klimatycznie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kreatywnym i sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...