niedziela, 13 grudnia 2020

Słodkie święta

 Hej!

Chciałbym Wam dzisiaj pokazać świąteczny czekoladownik,
w którym znalazła się nie tylko czekolada,
ale i kieszonka na kartę prezentową.
Przygotowałam go z nieświątecznych papierów
od Craft O'Clock z kolekcji Plum in chocolate,
chyba więc muszę znaleźć śliwkową czekoladę?
A tak naprawdę to koniecznie miał być fiolet z żółtym,
mam więc nadzieję, że udało się to skomponować świątecznie.
Wykorzystałam też wykrojniki Craft Passion: poinsecje i świąteczne gałązki.









Czekoladownik posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #63 Od A do Zet
Słodkie święta


Wyzwanie nr 91 scrapek.pl
Świątecznie bez czerwonego i zielonego koloru



Wyzwanie #75 ScrapAndMe
Boże Narodzenie



Pozdrawiam ciepło, Ania

7 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo magicznie, fajny sposób na wręczenie karty, z dodatkiem łakoci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taki pomysł a raczej potrzeba mojej córki 😀

      Usuń
  2. Piękny. Takie kieszonki są super rozwiązaniem na schowanie upominku. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak...czekolada. No i oczywiście czekoladownik na nią. Tutaj z pięknych papierów, z idealnie dobranymi dodatkami...dla mnie bomba! dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepu od A do Zet!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że w rzeczywistości nie istnieją fioletowe gwiazdy betlehemskie. Mogłyby się prezentować bardzo atrakcyjnie. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet oraz pozdrawiam w imieniu naszego DT :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny czekoladownik! Bardzo nietypowa kolorystyka, tym samym jeszcze bardziej zyskuje na swojej wyjątkowości! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy czekoladownik, pięknie go ukwieciłaś :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...