sobota, 12 grudnia 2020

Kartka świąteczna z aniołami

 Witam serdecznie!

Jeszcze chyba nie jest za późno na tworzenie kartek świątecznych.
Moja powstała z papierów ScrapAndMe z kolekcji
Holly Jolly Christmas: arkusz 01/0211/12
oraz arkusz do wycinania.
Znalazły się na niej tekturkowe anioły i jemioła od Tekturkowa.
Poinsecje zrobiłam z papieru za pomocą wykrojników Craft Passion.
Na koniec dodałam napis, trochę chlapnęłam i... gotowe.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #16 Tekturkowo
Coraz bliżej Święta


Wyzwanie #106 Crafty Moly
Bóg się rodzi, gwiazdka wschodzi... Kartka świąteczna


Wyzwanie #62 DIY
Anioły


Przesyłam serdeczności, Ania

15 komentarzy:

  1. Jaka cudnie rozanielona... Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna karteczka:)I jakie fajne aniołki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca ❤️ idealna kolorystyka w świątecznym klimacie.Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam DT - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekna praca! Cudownie wykonana.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu- Justyna DT Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - Agnieszka z DT Tekturkowo 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna karteczka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly, powodzenia
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, świąteczna kartka, cudnie wykorzystane tekturki i te kwiaty <3 uwielbiam jak tworzysz z papieru :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kartka, bardzo piękne kwiaty 👌 Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, DT Wiola

    OdpowiedzUsuń
  9. Anielska praca. Piekne poinsecje, a tekturki cudnie wkomponowane.
    Dziekuje za udziel w wyzwaniu - Magda DT Tekturkowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTY MOLY. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu cudna anielska karteczka. :)Dziękuję za udział w naszym anielskim wyzwaniu. Pozdrawiam cieplutko Bogumiła DT DIY

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...