czwartek, 10 grudnia 2020

Świąteczny napis

 Hej!

W mojej kolekcji oczywiście nie mogło zabraknąć
świątecznego zmediowanego napisu.
Tym razem postawiłam na złoto i jego różne odcienie.
Ale najpierw zagessowany i postemplowany napis
potuszowałam Distressem Vintage Photo.
Następnie zrobiłam poinsecje używając najmniejszego
wykrojnika od Craft Passion.
Zrobiłam je z papierów Altair Art z kolekcji Hoist the colours,
ale pewnie tego nie widać, bo są mocno pozłocone.
Do kwiatów dodałam złote mikrokulki, kulki i proszek 3d,
a całość mocno pozłociłam.
Czego użyłam? Po pierwsze mgiełki: złota i brązowa
oraz dwa rodzaje proszków: pigment perłowy złoty
i porporinę. Czyli po prostu to, co miałam pod ręką :)
Z kolei tekturkowe gwiazdki potuszowałam i też pociągnęłam porporiną.
Mam nadzieję, że nie przesadziłam?






Napis posyłam na wyzwania:

Wyzwanie z Gościem #98 Rapakivi
BINGO - wybrałam linię: odcienie złota i sepii/gwiazdki/mikrokulki


Wyzwanie #75 ScrapAndMe
Boże Narodzenie


Wyzwanie #60 scrapkowo.pl
Świąteczna ozdoba



A Wam jak idą świąteczne przygotowania?

Ania

9 komentarzy:

  1. obledny:) pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Grudniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Aniu Ty cuda tworzysz nigdy nie robiłam takiego napisu muszę wreszcie sprowac. Mogę spytać skąd sam napis? Twój wygląda obłędne. Biała baza fajnie kontrastuje ze wszystkimi złoto brązowymi dodatkami. Piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo kochana ❤ ten napis akurat jest z pepco, ale najfajniejsze były kiedyś w dino, niestety i tu, i tu już ich nie ma 😪

      Usuń
  3. iście świąteczny klimat wyczarowałaś - - dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi - Ki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała świąteczna praca! Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dekoracja;) Robi wrażenie;) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...