poniedziałek, 7 grudnia 2020

Kolorowa jesień na kartce

 Witajcie!

Robi się coraz zimniej i coraz bardziej ponuro, dlatego chciałam przywołać magiczne kolory jesieni
i przygotowałam optymistyczną kartkę jako inspirację dla Art Brawurki.
 Zrobiłam je z przepięknych papierów Craft O’Clock z kolekcji Plum in chocolate.
Do fioletów i brązów dodałam nutkę pomarańczy. Wszystko jest postarzone i potuszowane,
lekko podarte, a najważniejsze są tu ręcznie robione kwiaty.
Na całej kompozycji, do której wykorzystałam wykrojniki Craft Passion (kwiaty i listki),
znajdziecie m. in. krople rosy. Przyznaję, że spodobał mi się ten efekt, a Wam?
Użyłam tekturki od CraftUli.








Kartkę posyłam na wyzwanie 2 Craft4You
ze sklepu użyłam: tuszu Distress Vintage Photo oraz preparatu Glossy accents




Z pozdrowieniami, Ania

3 komentarze:

  1. Jest obłędna. Zakochałam się w tej kolekcji. Cudownie ja pocięłas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i zamówiłam kolejne zestawy tego papieru 😄

      Usuń
  2. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4You. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...