poniedziałek, 14 grudnia 2020

Kartka świąteczna z shaker boxem

Witam serdecznie!

Na dzisiejszą inspirację dla Art Brawurki przygotowałam świąteczną kartkę z shaker boxem. Wykorzystałam papier Craft O’Clock z kolekcji Frosty Sparking.
Poinsecje zrobiłam z tego samego arkusza, a do kompozycji dodałam trochę różowych elementów.
Jest więc na bogato, ale i delikatnie.






Kartka bierze udział w zabawie na Rogatym blogu


a także w wyzwaniu na grudzień 2020
w grupie Przez Okienko - inspiracje
"Podłużny szejk"


i w wyzwaniu nr 91 na blogu scrapek.pl
"Świątecznie bez czerwonego i zielonego koloru"


Przesyłam serdeczności, Ania


12 komentarzy:

  1. Ależ ona śliczna i delikatna, i fajnie, że bardziej szara, niż różowa... Choć to połączenie ładnie się tu prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory:) Cudowna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i pięknie wygniecione! Okienko aż błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uff, zrobiłam wszystkie, z Tobą to jest zabawa 😄

      Usuń
  4. Piękna karteczka Aniu ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, delikatna karteczka, bardzo mi się podoba jej kolorystyka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...