piątek, 2 grudnia 2022

Kartka muśnięta złotem

Witam serdecznie!

Bardzo lubię eksperymentować i bawić się nowościami, a że zakupiłam nowy tusz,
postanowiłam go użyć nie tylko do farbowania kwiatów, ale zmieniłam też za jego pomocą
oblicze papieru Craft Passion z kolekcji Romantic Memories. Efekt bardzo mi się spodobał.
Kartkę ozdobiłam kompozycją kwiatową i musnęłam złotem za sprawą mikrokulek,
chlapnięć farbą i naszych złoconych papierów. Użyte wykrojniki są od Craft Passion,
bo właśnie na blogu tego sklepu dziś inspiruję.







Bawię się z Ulą na blogu Kulskowo
Co mi w duszy gra: Niech się skrzy



Pozdrawiam, Ania

8 komentarzy:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...