poniedziałek, 19 grudnia 2022

Pachnąca kartka świąteczna

 Dzień dobry!

Czujecie już zapach świąt? Ja już tak, a to za sprawą
kartki z nutką pomarańczy, cynamonem i anyżem.
Powstała z papierów Craft O'Clock z kolekcji Warm and Peaceful.
A kwiaty i gałązki są z wykrojników Craft Passion.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #26 Craft4You
Moodboard

Ze sklepu użyłam distressów do farbowania kwiatów barn door i candied apple


Wyzwanie #84 scrapkowo
Magia świąt


Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Poinsecja/Gwiazda betlejemska


Do miłego, Ania

11 komentarzy:

  1. Śliczna jak wszystkie twoje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta praca działa na zmysły. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Scrapkowo.pl. Pozdrawiam. DT Evela

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca. Świetne kwiaty,zresztą jak zawsze i śliczna kompozycją. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu scrapkowo.pl Pozdrawiam DT Rękoczyn Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Aniu, śliczna karteczka. Widać , że sypnęło śniegiem również na Twoje prace:)Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Schowałaś te wszystkie zapachy pod pięknymi poinsencjami ;) Piękna kartka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...