piątek, 16 grudnia 2022

Świąteczne pudełko

Witajcie!

Święta tuż tuż, więc chciałabym Wam pokazać bożonarodzeniowy exploding box w wersji mini,
który przygotowałam zamiast tradycyjnej kartki. Wieczko ozdobiłam poinsecjami z papieru
akwarelowego. Natomiast w środku jest nie tylko choinka, ale i połyskujące shaker boxy.
Tym pudełkiem inspiruję dla Craft Passion, więc oczywiście wykrojniki i papiery są tej firmy.






Boxa posyłam na wyzwania

Wyzwanie #29 Paper Card
Święta, święta, święta


Wyzwanie #99 ScrapAndMe
Święta


Wyzwanie Zielonych Kotów
Zimowy czas


Przesyłam serdeczności, Ania

8 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszło Ci to pudełeczko. Bukiecik na wieczku jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a stunning 'icy' box you made Ania. This is really gorgeous!
    Have a lovely weekend.
    Greetings, Wilma. 🎄

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, powodzenia w wyzwaniu Paper Card. DT Syla

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kompozycja i kolory :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny box, a kwiaty wyglądają zachwycająco! Cieszę się, że jesteś z nami w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...