niedziela, 11 grudnia 2022

Zimowy exploding box na chrzest

 Cześć!

Muszę Wam przyznać, że miałam nie lada problem z tym exploding boxem,
miał być zimowy, z poinsecjami i na chrzest. Jakoś mi to nie pasowało.
Ale jak już zaczęłam, to zrobiłam tę pracę z ogromną przyjemnością.
Myślę, że nieźle wyszło. A Wy jak uważacie?
Pudełko jest ozdobione papierami Craft O'Clock z kolekcji Holidays In Snow,
na które dodatkowo położyłam pastę z brokatem przez maskę Craft Uli.
Na środku znalazł się aniołek, a na ściankach tekturkowe wianki oraz
elementy z wykrojników. Bodziak, kwiaty i gałązki są od Craft Passion.







Pudełko bierze udział w wyzwaniach

Wyzwanie #85 Miszmasza Papierowego
BINGO

Moje linie to: tekturka/koronka/kwiat oraz koronka/tekturka/napis



Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Poinsecja/Gwiazda betlejemska

Pozdrawiam niedzielnie, Ania

11 komentarzy:

  1. Wyszło ślicznie, kolorystyka wszystko pogodziła 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. You did a great job Ania, this is GORGEOUS! And so much to see.. 👌🙂
    Have a nice day. Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, świetna kolorystyka 💙💙💙 Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, DT Edyta

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie! dzieki, że bawisz sie z miszmaszpapierowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło doskonale. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Beata DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, zimowy box na chrzest. Cudne poisencje. Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...