niedziela, 18 grudnia 2022

Kartka w kształcie dzwonka

 Dzień dobry!

U mnie jeszcze kartkowo na święta. Chcę Wam pokazać taką
w kształcie dzwonka, którą można nawet powiesić na choince.
Baza jest od Rzeczy z papieru, a okleiłam ją papierami Craft O'Clock
z kolekcji Warm and Peaceful i Red Mood. Dodałam ośnieżone
choinki CraftUli oraz kompozycję z poinsecji i gałązek Craft Passion.





Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie Rzeczy z Papieru
Świąteczne bombkowanie


Wyzwanie Zielonych Kotów
Zimowy czas


Wyzwanie #99 ScrapAndMe
Święta


Uściski, Ania

7 komentarzy:

  1. Every time when I come to visit your blog, I get a big surprise by the gorgeous creations you make Ania. Just like this one, wonderfully made! 😍
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda! Cieszę się, że jesteś z nami w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...