poniedziałek, 5 grudnia 2022

Świąteczna gwiazda

Witajcie!

Ciekawa jestem czy robicie czasem coś dla siebie, czy wszystko idzie w świat?
Ja lubię od czasu do czasu zrobić sobie dekorację, szczególnie bożonarodzeniową,
sprawia mi to ogromną przyjemność. Stworzyłam więc świąteczną gwiazdkę na bazie hdf
i z pięknymi tekturkami Craft Uli (świeca, ostrokrzew, gałązki). Dodałam gwiazdkową maskę,
kwiaty poinsecji z papieru akwarelowego i papierowe gałązki oraz mnóstwo błysku i blasku
za pomocą brokatu, koralików i tłuczonego szkła. A wszystko na papierze od Craft O'Clock
z kolekcji Śnieżne Święta. I taka zimowa dekoracja będzie zdobić moje wnętrze,
która powstała jako inspiracja dla Sklepiku Gosi.





Gwiazda leci na wyzwanie #29 Paper Card
Święta, święta, święta


Pozdrawiam, Ania

2 komentarze:

  1. Piękna praca, powodzenia w wyzwaniu Paper Card. DT Syla

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie dobrałaś wszystkie dodatki! I te warstwy tworzą niesamowity klimat! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...