poniedziałek, 20 maja 2019

J jak jabłko

Witam wieczorową porą!

Dziś chcę Was zaprosić na najnowsze wyzwanie na blogu Kartkowe ABC J jak jabłko.
Ja przygotowałam kartkę w zielonościach z wiankiem, motylami i zielonymi jabłuszkami.
Wykorzystałam piękne papiery od Craft o’clock GREENERY CHARM
oraz dodatki tej samej firmy: motyle, guziki i sznurek.






A tu znajdziecie te piękne papiery:


Kartkę posyłam na wyzwania:

#19 Craft o'clock - Guzik z pętelką


Wyzwanie majowe na blogu Tworzę w jednym kolorze


#56 ScrapAndMe


Do miłego, Ania

7 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka, prawdziwe zielone jabłuszko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miodzio😍😍😍 taja zupełnie inna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, podobają mi się te chlapania i wianek :) cudnie się całość prezentuje. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft o'Clock - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna!Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndme:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...