wtorek, 21 maja 2019

Kochanej Mamie

Hej!

Wielkimi krokami zbliża się najpiękniejsze majowe święto…
Dzień Matki już za kilka dni.
Może moja kartka zainspiruje Was do przygotowania upominku z tej okazji?
To moja inspiracja dla ArtBrawurki.
Do jej wykonania użyłam cudownych papierów Laserowe Love - Navy i Coral Romance 
oraz tekturki egoCraft, którą pokolorowałam farbami akrylowymi,
wykorzystałam je też do delikatnych chlapnięć.
A użyte wykrojniki od Craft Passion i Nellie's są oryginalne.





kupuję oryginały :)

Kartkę posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica - KolorTON #12
czerwień i granat


Wyzwanie majowe Studio75
Dzień Matki


Art-Piaskownica - CARDS
Kartka dla Mamy i/lub Taty + napis



Liczę na to, że obdarowanej mamie się spodoba.
Ania

13 komentarzy:

  1. Jest moc! Świetna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie połączyłaś te kolory. Powstał efekt woooow. Cudowna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Te kolory! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, żywe, intensywne kolory. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna praca Aniu :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu kolorystycznym na blogu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, wyrazista kompozycja :) dziękuję za przyłączenie się do naszej zabawy w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...