czwartek, 2 maja 2019

Dla Mamy

Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację dla Three Wishes przygotowałam kartkę
na najpiękniejsze majowe święto – Dzień Matki.
Kartka jest bardzo wiosenna, z kwiatami i motylami.
Papiery na kartce trochę postarzyłam, powyginałam, poszarpałam
i ułożyłam warstwowo oraz dodałam troszkę koronek.
Do kompozycji kwiatowej dołożyłam listki wycięte z resztek papieru,
które namiętnie chomikuję.
Następnie posypałam kamykami, przywiązałam sznureczki,
a na koniec na kartkę sfrunęły motyle.
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie użyła białego gessa i splasha.






Papiery

   

A listki wycięłam z resztek tego arkusza


Kartkę posyłam na wyzwanie Towarzystwa Dobrej Zabawy
KWIECISTA WIOSNA


A także na wyzwanie Art - Piaskownicy
CARDS - Kartka dla Mamy i/lub Taty + NAPIS



Udanej majówki życzę, Ania

12 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Kocham te twoje gięcia, chlapanie i ciapnięcia :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam Twoje czyściutkie prace i się zachwycam 💖

      Usuń
  2. Cudownie piękna kartka, urocza i wyjątkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Аня, привет!) Рада вновь рассматривать твои работы в нашем блоге "TDZ". Открытка полна цветов и очень гармонична и нежна. Мамы заслуживают самых теплых подарков! Спасибо и ждем вновь. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elena, pięknie ci dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i przesyłam serdeczności 😘

      Usuń
  4. Piękna jest, stylowa, pełna uroku :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! Po prostu oczu nie można oderwać! Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...