poniedziałek, 6 maja 2019

Na pamiątkę komunii świętej

Witam serdecznie!

Sezon komunijny trwa, więc i ja przygotowałam inspirację z tej okazji na blogu Filigranek.
Moja pamiątka to bardzo delikatna i elegancka kartka w formacie DL.
Jest prosta w wykonaniu, jednak ma warstwy, a żeby nadać im przestrzenności,
koniecznie trzeba użyć kosteczek dystansowych.
Ja tym razem zastosowałam 2 mm.
Liczę na to, że Was zainspiruję!





Te piękne papiery znajdziecie tutaj:


I tekturkę też:


A pamiątkę posyłam na wyzwanie #43 na blogu Miszmasz papierowy
Dowolna praca z tekturką


A także na wyzwanie #91 na blogu Crafty Moly
Chleb i Wino... Pierwsza Komunia Święta


Pamiątkę posyłam też na wyzwanie #44 na blogu od A do Zet
Rodzinne uroczystości



Przesyłam serdeczności, Ania

15 komentarzy:

  1. Cudowna, delikatna praca. Idealna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! Świetna kompozycja, mogę odgapić, tj. zainspirować się?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kochana ❤ oczywiście odgapiaj ile wlezie 😃 to dla mnie zaszczyt 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie delikatną pracę stworzyłaś Aniu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Aniu - cudowna ta karteczka! Prosta, a tyle w niej piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała i bardzo elegancka :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, prosta i elegancka. Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna i ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka Aniu, jak zawsze dopracowana pod każdym względem:) Bardzo dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka, z ciekawą kompozycją, bardzo delikatna. Dziękuję za udział w zabawie na blogu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...