środa, 15 maja 2019

Słodkości dla Mamy

Witam serdecznie!

Na blogu Filigranek ruszyło wyzwanie „Czeko czeko czekolada”. Zachęcam do udziału.
A moja inspiracja to czekoladownik dla Mamy z okazji zbliżającego się Dnia Matki.
I jest on oczywiście w kolorze… czekoladowym.





Użyłam:

    

I czekoladownik posyłam na wyzwanie #43 DIY
Motylem jestem


A także na majowe wyzwanie na blogu Studio75


Jak również na majowe wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego



A Wy już macie upominki dla mamy?

Do miłego, Ania

8 komentarzy:

  1. Świetna inspiracja w pięknych kolorach. Dziękuję za udział w motylkowym wyzwaniu na blogu DIY i życzę powodzenia
    Pozdrawiam DT Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyli u Ciebie dostatek - Mam na pewno się ucieszy z takiego czekoladownika :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY - pozdrawiam DT Barbetka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz ze kocham twoje prace. A jeszcze jak są w kolorze czekoladowym achhhhhh. Dziękuję że bawisz się z nami na blogu DIY zrób to sam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i dopieszczony projekt Aniu:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio75:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca. Czekoladownik jest extra. Mama z pewnością była zachwycona.
    Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Życze powodzenia. Pozdrawiam serdecznie DT DIY- Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, a kolory idealnie pasują do eleganckiego czekoladownika.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY - DT Monika

    OdpowiedzUsuń

Ulotne chwile

Hej! Czasem lubię bawić się kolorem, a czasem tworzę monochromatycznie i tak powstał słitaśny ruszoffy motyl. Motyl frunie na wyzwanie Art-P...