poniedziałek, 13 maja 2019

Romantyczny layout

Hej!

Wpadło mi w ręce szalone, wakacyjne zdjęcie i postanowiłam utrwalić wspomnienie na LO.
Coraz bardziej wciąga mnie ta forma. Tym razem jest to moja inspiracja dla ArtBrawurki.
Całą kompozycję stworzyłam używając papierów Love In Bloom – Piątek Trzynastego,
 aby podkreślić wspomniany wcześniej romantyzm. Ułożyłam warstwy,
nałożyłam serduszkową maskę, dodałam koronki
i oczywiście kwiaty – obsypane solą, brokatem i mikrokulkami.
Na koniec przykleiłam parę cekinów, pociapałam białym gesso
i chlapnęłam rozwodnionymi farbami akrylowymi.
No i jeszcze wymowny napis…








Moje LO powstało wg tej mapki


Zgłaszam je więc na majowe wyzwanie The Scrappy Sketches


LO posyłam także na wyzwanie nr 78 na blogu scrapek.pl
NIEKARTKOWO


I jeszcze na wyzwanie #56 ScrapAndMe
Majowy ogród



Przesyłam serdeczności, Ania

12 komentarzy:

  1. Twoja oprawa świetnie pasuje do tak radosnego zdjęcia, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te twoje chlapania. Cudna praca. Dziękuję że bawisz się z nami na blogu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne LO, takie na bogato :) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu mapkowym The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe to LO!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kompozycja, Aniu, podziwiam! Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo radosne LO:) Dziękuję Aniu za udział w wyzwaniu Scrapka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeuroczy, barwny i energiczny Layout! Dzięki za wspólną zabawę z ScrapAndMe, Pozdraiwam, DT Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie Aniu. Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe i pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcie w ślicznej oprawie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...