piątek, 19 kwietnia 2019

Na ślub w stylu eko

Dzień dobry!

Poczyniłam kartkę ślubną w stylu eko.
Zamiast papierów scrapowych w ruch poszedł papier wizytówkowy i kraftowy arkusz.
No i mój najnowszy nabytek - serwetkowy wykrojnik, który m. in. dostałam
od Sklepiku Gosi w ramach nagrody w wyzwaniu.
Tym razem powstrzymałam się od szaleństwa na kartce, burzy kwiatów i chlapania,
ale, uwierzcie, było to dla mnie trudne :)






Kartka została wykonana wg mapki, więc wysyłam ją na 
kwietniowe wyzwanie The Scrappy Sketches



Wyzwanie Towarzystwa Dobrej Zabawy
(Z)użyj to! odc. 3 - Co zamiast papieru scrapowego?


Wyzwanie na blogu Zielone Koty "Mniej znaczy więcej"


Pozdrawiam, Ania

17 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka, uwielbiam papier kraftowy z wizytówkowym;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 też mi się spodobało to połączenie 😃

      Usuń
  2. Przepięknie, chociaż nie po Twojemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna.Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że dołączyłaś do naszego wyzwania - stworzyłaś bardzo elegancką kartkę. Czasem mniej, znaczy więcej... :) Pozdrawiam w imieniu DT Towarzystwa Dobrej Zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Koniecznie musisz chociaż od czasu do czasu tworzyć w tym stylu - wyszło pięknie :)
    Dziękuję za udział w kwietniowym mapkowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😃 pierwsze koty za płoty, więc będę próbować 😉

      Usuń
  6. Piękna kartka! Połaczenie kolorów (które osobiście bardzo lubię) i faktur papierów dało świetny efekt.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches -DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wierzę że było trudno bo i ja lubię burze kwiatów ale nie żałuj bo wyszła pięknie. Dziękuję że bawisz się z nami w wyzwaniu na blogu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  8. W prostocie siła...Świetna. Dziękuję za udział w wyzwaniu TSS

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie i bardzo elegancko!
    Dziękuję z udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosta, ale niezwykle urocza karteczka. Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu The Scrappy Sketches! :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...