poniedziałek, 6 maja 2019

I jak Indygo

Witam ponownie!

Nadszedł czas na kolejne wyzwanie na blogu Kartkowe ABC.
Cóż na literkę I? No właśnie Indygo!
Ale może być też ilustracja lub instrument.
Ja przygotowałam kartkę w formacie DL
z ręcznie robionymi kwiatami z papieru scrapowego.
Polecam wykrojniki kwiatków i listków od Craft Passion.
Dodałam też tekturkowe narożniki od Filigranek i koronkę,
kompozycję obsypałam kulkami 3d w różnych rozmiarach
i na koniec pochlapałam białym splashem,
ale też farbką Rainbow Color w kolorze indygo.






Kartkę posyłam na wyzwanie Miszmasza Papierowego
#43 dowolna praca z tekturką


A w związku z tym, że sama zrobiłam kwiatki, to kartkę wysyłam też
na wyzwanie Świata Pasji #wyzwanieswiatpasji
Kwiaty Handmade



Miłego wieczoru, Ania

12 komentarzy:

  1. Super kontrasty, dają świetny efekt ;) Kuleczki kleisz na Magica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Kleję tylko na magica ;-) Jedynie w pracach mediowych używam gel medium.

      Usuń
  2. I w efekcie końcowym wyszła bardzo oryginalna i piękna praca!
    pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka! Indygo prezentuje się tutaj obłędnie 💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie skomponowana kartka, niby prosta i stonowana, a jednak całkiem szalona. Kwiatki cudne, ja ostatnio ćwiczę na foarmiranie, ale papierowe to też wielka frajda w robieniu :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    DT Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kolory! koronka dodaje kartce delikatności, mimo ciemnych kolorów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam serdecznie
    DT Evipassjonatka-Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała praca i tyle się na niej dzieje :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Świat Pasji :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiało chłodem w ten upalny dzień :) Piękna kartka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza kartka dzięki własnoręcznie tworzonym kwiatom i zasadzie trzech uzyskałaś bardzo ciekawy efekt :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...