niedziela, 30 czerwca 2019

Dla Taty

Dzień dobry!

Dziś przychodzę do Was z kartką na 80 urodziny.
Użyłam dwóch kolekcji UHK Gallery: Desert Rose i Mushrooms.
Tekturka jest od Filigranek
Kwiaty zrobiłam ręcznie używając wykrojników Craft Passion kwiaty nr 2,
a także zastosowałam gałązki nr 4.
Jak pewnie zauważyliście, wszystko potuszowałam
za pomocą Distressa Vintage Photo.
Jednak najważniejszym elementem jest digi stempel,
za który dziękuję z całego serca Monice







 Kupuję oryginały :)

Kartkę posyłam na czerwcowe wyzwanie studio75


a także na wyzwanie #45 na blogu Miszmasz Papierowy



Przesyłam serdeczności, Ania



13 komentarzy:

Koronkowy tag

Dzień dobry! Tym razem mam Wam do pokazania coś, co lubię najbardziej, czyli pracę, która powstała ot tak, tylko z powodu artystycznego wyży...