poniedziałek, 24 czerwca 2019

Delikatnie na chrzest

Dzień dobry!


Nie wiem jak u Was, ale u mnie worek z rodzinnymi uroczystościami się otworzył.
Tym razem chcę pokazać pamiątkę, jaką przygotowałam z okazji chrztu świętego.
Jest bardzo delikatna i klasyczna.
Taka stonowana kolorystyka pamiątki pasuje zarówno dla chłopca, jak i dziewczynki.
Doskonale więc sprawdziły się papiery UHK Gallery DIAMONDS
oraz tekturka od egoCraft.
A wykrojniki są od Craft Passion: serwetka i listki.
Tak dziś inspiruję dla ArtBrawurki.





kupuję oryginały :)

Pamiątkę posyłam na czerwcowe wyzwanie The Scrappy Sketches


Kartę wykonałam wg poniższej mapki

Buziaki, Ania

6 komentarzy:

  1. Śliczna pamiątka i świetnie odtworzona mapka. Dziękuję że bawisz się z nami na blogu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna elegancka pamiątka! Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu mapkowym w The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  3. subtelnie delikatnie, idealnie na tę okazję :)

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...