niedziela, 16 czerwca 2019

Coś dla siebie

Hej!

Przy niedzieli upał trochę odpuścił i można oddychać.
A ja zrobiłam coś dla siebie, czyli pudełko na przydasie.
Kupiłam je w tzw. sklepie po 5,99 dawno temu
i postanowiłam zmienić jego oblicze :)
Wyglądało tak...


A jest takie...




 I w tym pudełeczku na pewno odnajdą się wszystkie moje koronki i wstążki :)

Posyłam je na wyzwania:

TricksArt 5/2019 Coś dla siebie


Wyzwanie Zielonych Kotów Coś nowego ze starego


Wyzwanie Art-Piaskownicy
Mixed Media - Media klejące (wymieszałam kulki z gel medium)



Pozdrawiam, Ania

11 komentarzy:

  1. Dość trudny obiekt do zmediowania ale tobie udał się bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyszło! Powodzenia w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca,doskonałe mediowanie.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tricksart
    DT

    OdpowiedzUsuń
  4. super praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zmediowane. Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja i teraz nie wiem na którą z Twoich prac oddać głos ;). Dzięki za zabawę z Art-Piaskownicą :).

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...