poniedziałek, 17 czerwca 2019

L jak Lawenda

Hej!

Gotowi na kolejne wyzwanie Kartkowego ABC?
Ja zapraszam do zabawy pod hasłem L jak Lawenda.
Moja lawendowa kartka pasuje na wiele okoliczności,
a wykorzystałam lawendowe papiery od Laserowe Love.






Jeśli chodzi o wykrojniki, to już wiecie, że kupuję oryginały.
Te są od Craft Passion: gałązki 4 i gałązki 6.

Kartkę posyłam na wyzwanie #55 Cherry Craft
PRACA Z OWOCEM (zielone i zmrożone owoce głogu)


A także na wyzwanie gościnnej projektantki czerwca na blogu SZUFLADA
W jaskrawych barwach



Pozdrawiam, Ania

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zestawienie kolorystyczne. Piękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Aniu za zgłoszenie swojej pięknej pracy w moim wyzwaniu ;o) lawenda jest dość delikatnym kolorem, więc świetnie połączyłaś to z jaskrawymi kwiatami

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje kartki i kompozycje jakie tworzysz 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie skomponowana kartka :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Komunijnie

Hej! Ostatnio tworzę wręcz hurtowo pamiątki komunijne, ale będę pokazywać je sukcesywnie. dziś przedstawiam delikatną kartkę dla dziewczynki...