wtorek, 11 czerwca 2019

Delikatnie, delikatniusio

Cześć!

Po mocnych kolorach będzie post z pracą wyjątkowo delikatną.
Jest to pamiątka chrztu świętego dla chłopca wykonana
z papierów ScrapAndMe Simple Story Beige.
Centralnym elementem jest tu tekturka od scrapińca kupiona w scrapkowo.pl,
którą potuszowałam i pociągnęłam złotą porporiną, a następnie zembossowałam.
Do tego delikatna kompozycja kwiatowa, napis i… gotowe.





Pamiątkę posyłam na wyzwania:
#57 ScrapAndMe - Bingo
Wybrałam linię Napis/Sznurek/kolor beżowy


#42 scrapkowo.pl - Ze zwierzakiem


Do miłego, Ania

14 komentarzy:

  1. Piękna karteczka :) Super motyw dla dziecka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Dżastii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca;) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczna. Bardzo podoba mi się dobór kolorów.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Czerwcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu świetna kartka! Dziękuje za udział w wyzwaniu - Kasia DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe" :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...