sobota, 1 czerwca 2019

Na pamiątkę chrztu

Witam w czerwcu!

Dziś przychodzę do Was z delikatną pamiątką chrztu świętego dla dziewczynki.
Zanim zaczęłam ją tworzyć, wiedziałam, że pastelowy róż i delikatność
będą tu podstawowymi elementami. Reszta przyszła sama.
Dodałam serduszka za pomocą maski, kilka diamencików
i zembossowaną tekturkę.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Taką właśnie pamiątką inspiruję dzisiaj dla Three Wishes.





Pamiątkę posyłam na wyzwania:

#20 APScraft - BINGO
linia pionowa: kwiaty/pastelowy róż/maska


#44 Miszmasza Papierowego
Zielono mi


Miłego dnia, Ania

4 komentarze:

  1. Piękna pamiątka :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała ta pamiątka, taka delikatna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...